במהלך הלימודים עיצבנו חבילת מיתוג עבור חברה הנקראת Noni jewelry – תכשיטי פנינים יוקרתיים.
אני אישית כבחורה מאוד קשה לי למצוא תכשיטים יחודיים שאין להרבה אנשים וזה בדיוק מה שבאה להציג החברה.
התכשיטים מעוצבים בעבודת יד והמתמחה בפנינים קלאסיות בשילוב עיצוב מודרני. המיתוג תוכנן לשדר אלגנטיות, יוקרה ועדינות נשית, ולהתכתב עם עולם הפנינים: טבעי, נקי ועל־זמני.
הפרויקט כלל עיצוב לוגו, כרטיס ביקור, דף עסק, מעטפה, פוסטרים, פליירים, ברושור, לוח השראה וכמובן הצגנו הכל בצורה מוחשית.
מטרת הפרויקט הייתה להקים זהות חזותית אחידה ומובחנת שתשקף את הערכים והחזון של המותג ותהיה מתאימה לקהל היעד שלה.
תהליך עבודה של חברת מיתוג כזו דורש הרבה מאמץ וחקירה ולאחר כל העבודה הקשה יותר מגאה להציג בפניכם את התוצאה.
אז מה כלל התהליך:
•אפיון קונספט ואסטרטגיית מיתוג
•עיצוב לוגו קווי מינימליסטי
•גיבוש פלטת צבעים יוקרתית (שחור וזהב)
•בחירת טיפוגרפיה קלאסית
•עיצוב חומרי מיתוג:
* אריזות ממותגות
* תעודת אחריות
* תוויות מוצרשפת המותג:
שחור וזהב | פנינה כלבנה | עיצוב נקי, מאוזן ומדויק לפרטים
התוצאה:
מותג שמעביר תחושת יוקרה שקטה, עם נראות
מעודנת ובלתי נשכחת